بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


سایه آندو مقابل ذوب آهن / بی آزار و محتاط،منتقدان راضی شدند!

http://esesclub.com/public/album_photo/5c/dd/08/8cc87_7096.jpg?c=484a

بعد از دیدار استقلال مقابل پرسپولیس در خصوص عملکرد آندو تیموریان واعتراضات وی به داوری انتقاداتی در رسانه ها صورت گرفت که بعد از چند روز بعد از دربی با تکرار انتقادات خودمان هم باورمان شده بود که تیموریان مرتکب تخلفات شدیدی شده است.
جرقه این حجمه به راه افتاده را امیر حاج رضایی و عادل فردوسی پور در شبکه جام جم  زده بودند،جای که امیر حاج رضایی با ابراز تاسف از عملکرد اخلاقی آندو این بازیکن را علی رغم داشتن توانایی های بالای فنی فردی خشن و تندخو بر شمرد و عنوان کرد که ممکن است در جام جهانی از شیوه بازی تیموریان که در دربی شاهد بودیم تیم ملی ایران آسیبهای جدی ببیند.
بعد از این صحبتها دیگر کارشناسان و اهالی رسانه در مطبوعات ورزشی شروع به کوبیدن تیموریان کردند و در قالب دلسوزی برای تیم ملی کشورمان نمایش تیموریان مقابل قرمزها را عجیب و خیلی قلدر مآبانه خواندند!
مع الوصف؛بعد از دیدار استقلال مقابل ذوب آهن در اصفهان و درگیری بوجود آمده بین بازیکن ملی پوش استقلال با سینا عشوری انتقادات علیه تیموریان به بالاترین حد خود رسید تا جای که در یکی از مطالب روزنامه خبر ورزشی خواندیم که  خطاب به آندو نوشته بودند،زدن بازیکن ضعیف با چثه کوچک تر از خود را بازی قلدرانه و محکم نمی گویند و اگر تیموریان خیلی مدعی داشتن قدرت بدنی و آمادگی جسمانی دارد باید زور بازویش را به رخ بازیکن تنومند تر از خودش برساند(ادبیات یک ژورنالیست را فقط داشته باشید!)
گذشت و تیموریان با محرومیت یک جلسه ای و حدود 11 میلیون تومان جریمه نقدی پا به میدان دیدار مجدد با ذوب آهنی ها گذاشت.
در این دیدار فقط شاهد سایه ای از تیموریان در ترکیب استقلال بودیم و از آن اندوی پر تلاش،درگیر شونده و جسور فقط یک سایه از وی مشاهده کردیم.
آندو آنقدر محتاط و معمولی بازی میکرد که اگر ادعا کنیم تیموریان بود و نبودش در این دیدار زیاد توفیری برای ایر قلعه نویی نمیکرد،پر بیراه نگفته ایم.
منظور؛باید خطاب به منتقدانی که دلشان شور جام جهانی و خطاهای احتمالی آندو و بیم از اخراج ومحروم شدن وی  داشتند بگوییم آیا آندوی جدید و عملکرد این بازیکن مقابل ذوب آهن را مورد پسندشان قرار گرفته است!
آیا این عملکرد و نمایش را از تیموریان انتظار داشتید؟
آیا از بازی احتیاط آمیز و فاقد درگیری و جنگیدن را از سوی تیموریان دیدند و راضی شدید که این بازیکن ملی پوش این چنین در برابر رقبای  تیم ملی در جام جهانی که با بستن دست و پای وی به وسط میدان فرستاده بودیم،برای تیم ملی هم بازی کند!
این آندوهمان تیموریانی بود که یک تنه خط هافبک ذوب آهن را در اصفهان پرس کرده بود،اما درتهران سایه وی نیز نمی دانست بازی درگیرانه و محکم چه می باشد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 7 / 11 / 1392برچسب:فوتبال,استقلال,منتقدان,آندو تیموریان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com